2011


Ser helt borta ut hahahaah!!!!

Vilka...

Länder har du besökt
Holland x 4, Frankrike Val dísère, Norge, USA New York

Har du umgåtts med Träffat många nya, helt underbara! Kommit många mycket närmre också!

Filmer har du sett Inte alls så många när jag tänker efter... Skräckisar mestadels, men också många riktigt bra på bio.

Låtar har du lyssnat på Galet mycket... Allt från gamla godingar från 70 talet till avicii... Levels ♥♥♥ ehehe

Vad var ditt...

Bästa köp
Eeeh min iPhone fast det var inte jag som betalade!?! Hehehe. Annars nog en kavaj som jag använt myyycket.

Mest använda klädesplagg Mina tiger jeans! Man kan inte längre ursilja att det är jeans...

Mest använda skor Converse, men så är det väl alltid? De ser mest använda ut i alla fall! Heeeeeheee

Bästa kap Usa shoppingen, helt klart. Gjorde några riktiga kaaaaaaap.




« NAMN

« E-POST

« BLOGG/URL

KOMMENTAR